czwartek, 4 stycznia 2018

A może wymianka?

Witajcie serdecznie :)

Tak mi przyszło do głowy - mam w swoich zbiorach kilka wykrojników, które albo mi się znudziły, albo nie do końca się podobają. Nie ukrywam, że próbowałam je sprzedać, ale wiadomo - to nie są nowości, więc chętnych brak.
Tak więc sobie pomyślałam, może ktoś z Was byłby zainteresowany wymianą? Wykrojnik za wykrojnik? Zajmują mi miejsce, nie korzystam z nich, a wiadomo jak sie ma coś nowego to od razu bardziej chce się tworzyć :) - rzecz oczywista - wykrojniki nie muszą być nowe, ani też z nowych wzorów, mogą być też z Ali - nie jestem wybredna, a że sama takowych transakcji się boję i nie kupuję to tylko niektóre wzory podziwiam u Chińczyków :)
Mam też na zbyciu zestaw pokaźny papierów -0 takich co to jeszcze z początków kariery się nazbierało oraz dziurkacz okrągły duże koło z falbanką, te z racji na wagę mogę też wymienić na wykrojnik, ale z dopłatą do przesyłki (ok 15 będzie KW)
Przedstawię co mam, jeśli Ktoś byłby zainteresowany to poproszę o info pod postem, a zdjęcia z Waszymi propozycjami na maila omaroo małpa o2.pl

 2. zestaw papierów 40 szt
 druga strona tych papierów
 3. rowerek Amy Design
 4. serwetka Sizzix
 5. Motylek memory box
 6. dmuchawiec memory box
 7. rozetka memory box
 8. motylek sizzix
 9. drink Aliexpress
 10. gałązka z szyszkami Memory Box
 11. skarpeta


 13 jajko coattage cutz
  14 jajko coattage cutz większe

Jeśli ktoś chętny - zapraszam :)

1 komentarz: