niedziela, 14 maja 2017

Komunijna galanteria

Witajcie niedzielnie :)

Wreszcie jest pięknie, słonecznie, tak jak większość z nas uwielbia :)
Ja też uwielbiam :))

Od razu człowiek ma inny humor i nastawienie :)  Dlatego wygrzebałam z mojego dysku niewinne winietki, które wydają mi się w sam raz na takie właśnie niedzielne południe :) Od razu człowiekowi lepiej, nie? :)

Muszę powoli robić porządki na dysku, bo okazuje się, że ciągle dorzucam kolejne zdjęcia, których nikt nie ogląda, bo nie mam czasu ich obrobić i wrzucić na bloga :) A dysk nie z gumy, chce luzu ;)


Pozdrawiam Was wreszcie słonecznie :))

3 komentarze:

  1. Śliczne , eleganckie winietki :) Słonko niech świeci jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie proste :) Śliczne winietki!

    OdpowiedzUsuń
  3. proste, a jak eleganckie winietki :)

    OdpowiedzUsuń