niedziela, 12 marca 2017

Kierunek: Wielkanoc

Witajcie niedzielnie...

Pierwszy tydzień od dawna, kiedy w niedzielę nie znalazłam czasu, by odwiedzić Wasze blogi :( No nie wiem co się dzieje, kiedy ten czas zwolni. Może w przyszłym tygodniu się uda nadrobić wszystkie zaległości?

Nieubłaganie zbliżamy się do Wielkanocy. Jak już poprzednio wspomniałam u mnie w tym roku dwa typy prac: minimalistyczne i na bogato. Dziś pełen minimalizm, ale dzięki grafikom Janet wydaje mi się, że bardzo sympatyczny minimalizm. Na widok tych kurczaczków oczy same się  śmieją :)








Digi stempelki od Wikuchy pobrane z bloga sklep-ewa.
Grafiki Janet

14 komentarzy:

  1. Jakie śliczne i wesolutkie te karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. They are all so beautiful!! I love the images you used and the way you framed them!! Gorgeous cards!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam - jest ogromnie sympatycznie :) Świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zabawne karteczki, te z pisklętami najbardziej mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie, radosne prace, takie jak powinna być Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i takie wesołe te grafiki, a przy tym i kartki są urocze:). Pozdrawiam słonecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne karteczki, prezentują się rewelacyjnie. Zauroczyłam się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same słodziaki,cudowności

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeslodkie i sliczne karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń