niedziela, 1 maja 2016

Weekendowo

Witajcie weekendowo :))

Dzisiaj wpadam do Was bez żadnej pracy, nic ciekawego... Wpadam, by powiedzieć, że jeszcze jestem, żyję, mam się dobrze, choć nie powiem ostatnimi dniami, czasem wolnym nie grzeszyłam. Mam więc zaległości - niemal w każdej materii - robótkowej, odwiedzinowej, wreszcie wpisowej na blogu. Dziś, kiedy mogłabym coś nowego pokazać nie mam zdjęć :(
Ale wpadłam na momencik, by choć Wasze fajne miejsca w sieci poodwiedzać. A już niebawem pokażę wszystkie zaległości ;)
Tymczasem życzę Wam udanej majówki - choć wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach mało kto jeszcze pamięta czemu zawdzięczamy ten wolny czas - obecnie stały się te dni narodowymi dniami grilla i piwa, tak to widzę ja ;) Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Pozdrawiam i życzę udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowiaonka i Tobie również pięknych majowych dni i nocy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej majówki, i czekam na wysyp prac ;)
    ps. Zmieniłam adres bloga, może się nie aktualizować u Ciebie.
    www.asia-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. coś tam pewnie dłubiesz i niedługo będziemy podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj, pogoda temu sprzyja, no przynajmniej u nas :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcia, weź się za jakieś robótki!
    Albo chociaz z piwem wpadnij...co ci grill przeszkadza ;-D, jakos te dni wolności poświętować trzeba! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze czasem wsiąść oddech ... udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń