sobota, 28 listopada 2015

White Christmas

Jakoś tak dziwnie mam, że uwielbiam białe święta. Nie tylko tak za oknem - choć na takie pewnie nie mamy, co za bardzo liczyć. Dlatego u mnie znów zamieszkała biel :) Świąteczna biel :)

Zdjątek będzie dużo, oj dużo, bo taki ze mnie świetny fotograf, że się nie mogłam zdecydować ;)

Piękne Scrapińcowe bombki pobielone i brokatem zimowo posypane...

 Poinsettie w wersji białej z równie pięknie mieniącymi się środkami


 Pomponiki :) to poza dzwonkami w tym roku mój hit :)
 Widzicie te białe gwizadki "cukrowe" w środku kompozycji?? Bardzo mi się spodobały :)

Kartkę posyłam na wyzwania:
Scrapy Land 30.11
Rapakivi 30.11

Card And Scrap 28.11

13 komentarzy:

  1. Ja też tak mam a ta kartka jest przepiękna!!!
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Such an elegant and festive Christmas card!! I love the white on white, those beautiful ornaments and the white flowers and pine branches look perfect together. Thanks for joining us at Scrapy Land Challenge #30!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka, jestem nią oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kształt kartki i cała ,bogata kompozycja z poinsencjami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh wow, this is stunning!! The poinsettias look amazing!! I love the pine branches and the pretty ornaments!! What a gorgeous card!! Thank you so much for playing along with the Scrapy Land Blog Challenge!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, życzę powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń