wtorek, 17 lutego 2015

Komisyjne ostatki

Już dłużej nie będę, a właściwie to nie będziemy (ja i mój kot) Was trzymać w niepewności.
Z okazji Światowego Dnia Kota (i nie tylko :)) jak co roku zapraszamy Was na wyniki candy :)

Mój kot z nieco znudzoną miną zalecił bym nie przeciągała tej chwili w nieskończoność.
Więc tak - posiłkując się panem Randomem - wybaczcie - ilość Osób zapisanych na to małe rozdawnictwo przerosła moje najśmielsze oczekiwania :) Już się bałam, że dobijemy do setki :)
W sumie bawiło się 90 Osób, którym bardzo serdecznie za udział dziękuję i jednocześnie bardzo żałuję, że nie jestem w stanie wysłać takiej niespodzianki do każdej z Was :( niemniej jednak obiecuję, że już myślę nad kolejną taką zabawą :) - ta akcja pokazała mi, że ja robię porządki, a ktoś mam nadzieję, ma radość z tych scrapków :) następne będzie bardziej pod Wielkanoc :) już za chwilę ;)

A teraz.....
....................
..............
......
.
Zestaw scrapków ze zdjęcia poleci do 



 czyli Evi :))

Kochana gratuluję serdecznie  i zapraszam na maila w celu ustalenia szczegółów wysyłki :))
omaroo małpa o2.pl

Ponieważ chętnych było tak bardzo dużo postanowiłam przygotować drugi, nieco inny zestaw - zestaw 50 sztuk liści i gałązek różnego typu :) o taki np:


I nomen omen padło na mój numer z dziennika ;) z podstawówki ;) eh... ileż to razy człowiek się modlił by ta 11 nie padła ;) a tu proszę ;) i to w dodatku padła na wielką miłośniczkę kotów (i nie tylko). Liściasty zestaw poleci do 


Tobie również gratuluję serdecznie :))

A żeby Wam wszystki osłodzić ten ostatkowy wtorek i Tobie Edytko do tej kawy również zapraszam na wyborne faworki mojej mamy - mega kaloryczne i mega słodkie - co widać po ilości cukru pudru, który ona bardzo lubi ;)


Jeśli jednak wolicie na "kremowo" to zapraszam na orzeszki :) coś, co z kolei ja bardzo lubię ;)


Smaczengo ostatkowego :))

23 komentarze:

  1. Gratuluje kobietki:) Olu Ty bezwstydna osobo od rana kusisz słodkościami!!!Wszystkiego dobrego dla kota z okazji Dnia Kota!! Pomiziaj go ode mnie za uszkiem jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mjami!
    Od jutra się odchudzam"-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam:D Mniam :D Gratuluję szczęściarom ;) i napatrzę się na jedzonko ;D Dzięki za słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczególnie miłośniczce kotów ... pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! dziękuję za zabawę! A ja uwielbiam wszystko co słodkie także próbuję i faworków i orzeszków:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny- gratulacje! A te orzeszki to bym podjadła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Głaski dla kota ;) jakie smakołyki ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje szczęściarom:) a ja chce faworki, uwielbiam, mniam, mniam a orzeszki to na urodzinki już upiekłaś?

    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego dla Ciebie z okazji dnia kota i dla kota:)gratuluje wygranym, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, dzięki za wspaniałą zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęśiwcom :) I łapię faworka na pocieszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Orzeszkami bym nie pogardziła :-))) Gratulacje dla dziewczyn. dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna wiadomość!!!!! Dziekuję! Przesyłam "głaski: dla kotka z okazji kociego Dnia. I wybieram faworki...mniam. Dzisiaj rozpusta na całego...od jutro słodyczowy post aż do Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jejku i ojejku!!!! Tak mi się marzyło, żeby DZIŚ stało się coś bardzo miłego:-) bo dawno nic bardzo miłego się u mnie nie działo, a jeno po prostu miłe rzeczy. Choć i to też dobrze:-)
    Baaaaaaaardzo dziękuję, bardzo bardzo bardzo za dodatkową pulę scrapek w losowaniu:-) I tak się cieszę, że się załapałam na skutek Twojej szkolnej 11:-)
    Ja z kolei w szkole obawiałam się: 17 w podstawówce, a w liceum 24. A w szkole muzycznej 9.
    A Twoje kotto niezwykle podobne do mojego, choć moje takie bardziej... napuchnięte:-) po sterylizacji się stało. Taki sam srebrzysty blask. I powaga w spojrzeniu:-)
    Faworki lubię, choć bardziej, bardziej, najbardziej kocham pączki i orzeszki!!! Odsunęłam więc talerz z chrustami i poczęstowałam się orzechem. Mmmmm... Ja bym już nie miała cierpliwości na ich produkcję. Robi się, robi, robi i dalej robi, a potem kilka minut i wszystko zżerają:-)
    Jeszcze raz dziękuję Tobie, Olu, za hojność a losowi za bycie 11tą:-)))
    Pozdrawiam ciepło:-)
    Jejku jejku jak się cieszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratki dla wygranych!
    częstuję się orzeszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla dziewczyn :) Dziękuje za wspólną zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn Piękne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje dla zwyciężczyń! No, a nam na deser wystarczą jak najbardziej wspaniałe sodkości:):)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:) foremek do orzeszków nie mam, więc skubie po jednym dla każdego członka mej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu dziękuję za zabawę i gratuluję Wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń