sobota, 31 maja 2014

W beżu na 30. urodziny

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie słowa pocieszenia pod nie bardzo udanymi zdjęciami ostatnich kartek. Ciągle staram sie pracować nad jakością zdjęć, no ale orłem w tej dziedzinie nie jestem. Dobrze, że obdarowanym Mamom karteczki bardzo się podobały.

Dzisiaj przedstawię Wam kartkę trochę nietopową. Na 30 urodziny - jaśniutką, delikatną, jak ślubną. Myśląc o Karolinie - z którą znamy się przeszło połowę naszego życia, z którą siedziałyśmy w jednej ławce (ewentualnie za sobą), której świadkiem na ślubie byłam nie tak dawno, wreszcie z którą mamy tak diametralnie różne poglądy na większość spraw, że aż czasami się dziwię, że ten specyficzny kontakt wciąż żyje :) własnym życiem ... takie kartki mają w sobie zawsze jakieś specyficzne cechy.






Karteczkę posyłam na wyzwania:
- Studio 75 31.05 - użyłam nieco starszej, trochę zapomnianej i wypartej przez nowe, kolekcji Special Moments, ale ja nadal bardzo ją lubię :)
- Marianne Design Challenge Blog4/06
- Creative Card Crew  1.06

7 komentarzy:

  1. piękna karteczka, zarazem delikatna ale bardzo bogata:) bardzo mi się podoba:) piękne dodatki, kwiatki, koronki. Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko bardzo ładna i delikatna ta gipiura dodaje niesamowitego uroku, jesteś niesamowita w tych dodatkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka - taka niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa karteczka zrobiona z sercem.Piękna i te dodatki.Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka, na pewno będzie miłą pamiątką :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You made a beautiful card but for our challenge at Marianne Design your have to use an image of MDesign. If you don't have any there are some downloads on the blog that you can use.
    Sorry but your card will be deleted

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdpowiedzUsuń