środa, 28 maja 2014

Bliźniaczki na ostatek

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze pod ostatnią serią karteczek na Dzień Matki.
Kończę powoli ten cykl, dwiema delikatnymi w swej kolorystyce kartkami. W ogóle zastanawiałam się, czy je pokazywać - wyjątkowo nie szło mi ich fotografowania ;/ zdjecia mało oddają prawdziwą kolorystykę. Nawet poprawki w programie graficznym nie pozwoliły mi uzyskać zadawalającego efektu. A tak szczerze powiem, że te dwie wyszły lekko, tak majowo właśnie.



 Kolorystyka tej kartki jest najbardziej zbliżona do zdjęcia poniżej.

 Druga karteczka w słońcu z cieniami sfotografowana.



Fotografem dobrym nigdy nie byłam ,ale przy tych kartkach do reszty straciłam cierpliwość. Co ciekawe - mnie osobiście ze wszystkich kartek na Dzień Matki, jakie zrobiłam w tym roku najbardziej podobała sie właśnie ta żółta. Prawdziwa ironia losu, że w ogóle nie umiałam uchwycić jej uroku. Ta druga, fioletowa również duuużo korzystniej prezentowała sie w oryginale niż tutaj. No cóż. Ku potomności - niech wiszą na mojej blogowej przestrzeni.

12 komentarzy:

  1. Prześliczne, jeśli w realu są jeszcze ładniejsze to wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko ja też nie wiem co to znaczy zrobić ładne zdjęcie:)
    każdy mi mówi że karteczki w realu wyglądają o niebo lepiej:)

    Te Twoje dla Mam były naprawdę pełne uroku i czy wyszło Ci zdjęcie czy nie ja widzę i wiem jakie są cudowne, mnie ze wszystkich bardzo się podobają te z różowymi różyczkami w poprzednim poście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki i tak prezentują się cudownie, więc nie przejmuj się zdjęciami :)
    Mnie też najbardziej przypadła do serducha ta z żółtymi kwiatami-zachwyca swą delikatnością...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. mnie również przypadła do serca ta żółta. Niezwykle delikatna i romantyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne, takie delikatne i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są urocze :) Bardzo podobają mi się kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana obie są cudne! bardzo delikatne, kwieciste i jak sama napisałaś majowe, śliczne kompozycje:))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne obie a zdjęcia .... ja też nie umiem makro zdjęć rozbić i da się z tym żyć

    OdpowiedzUsuń