piątek, 23 sierpnia 2013

Part 1 - you`re ONE in a million

Dlaczego Part 1? To będzie mała karteczkowa seria - odcinków 8.
Słyszeliście na pewno o akcji "Kraków dla Beaty". Jeśli nie - odsyłam tutaj.
Kiedy usłyszałam o tym przedsięwzięciu od razu poczułam, co trzeba zrobić - trzeba siąść i sklecić kilka kartek. Z potrzeby serca i z chęci pomocy, bo przecież na miejscu Beaty mógł być każdy z nas w jakimkolwiek innym zakątku kraju, świata...
Nie przedłużając. 
Na aukcję, jako moją małą cegiełkę zrobiłam 8 kartek. Są różne. Dziś pierwsza z nich z piękną dedykacją You`re ONE in a million. Czyż nie pięknie byłoby takie wyznanie usłyszeć? Dostać?



Karteczkę zgłaszam także na wyzwanie Blog sklep-ewa.pl do 26.08 - Wyzwanie #16 Tylko Ty.

I tak sobie myślę jak by to pięknie było, gdyby chociaż 50 % blogujących osób włączyło się w akcję. Pewnie spełniłoby się marzenie jednej z organizatorek akcji o stole pełnym rękodzieła do licytacji :)

3 komentarze:

  1. Masz wielkie serce... a kartka przepiękna z cudownym przesłaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka i piękny przyświeca Ci cel!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że są ludzie, którzy wspierają takie akcje ... gdzie znajdę jakieś bliższe informacje o tej akcji???

    OdpowiedzUsuń