czwartek, 23 maja 2013

For someone who is special

Kiedy kupiłam tekturki z wierszykami (tak to nazwać??) "For someone who is special" wydawało mi się, że wykorzystam jedną, no maksymalnie dwie. A tutaj powstała kolejna karteczka przy ich współudziale. Znak to, że wokół nas jest wiele wyjątkowych Osób, z którymi można by konie kraść, które naprawdę wiele znaczą i dodają skrzydeł. Dla takiej właśnie Osóbki powstała kolejna specjalna kartka.
Zdjęcia znowu fatalne, ciemne, z lampą zaś - prześwietlone, ale lepszych nie będzie, bo i karteczka już wysłana.

Przypominam także o moim candy, które trwa jeszcze przez kilka dni. Bardzo się cieszę, że je zorganizowałam, bo dzięki niemu poznaję wciąż nowe miejsca, bardzo bardzo bardzo ciekawe :) staram się w miarę systematycznie odwiedzać wszystkie blogi osób zapisanych na moje rozdawnictwo i... jestem pod wrażeniem Waszych talentów....

4 komentarze:

  1. Tekturki z wierszykami swietna sprawa, hmm szkoda, ze u mnie takich nie ma..Na prawde są idealne do każdej lub prawie każdej kartki. Wspaniałe. Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Super połączenie kolorów. I piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) a ja tą karteczkę otrzymałam jest śliczna , cudo
    bardzo bardzo dziękuje Oleńko:)

    OdpowiedzUsuń